Usein Kysytyt Kysymykset

Kuinka voin ottaa yhteyttä Cudoon?


Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@cudo.fi, missä asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua mielellään kaikessa mitä tarvitset!


Toimitatko maailmanlaajuisesti?


Toimitamme tällä hetkellä Suomeen ja Euroopan maihin.


Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?


Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti, joten sinun tulee pyytää muutoksia/peruutuspyyntöjä 12 tunnin kuluessa tilauksesta. Tilauksesi voidaan palauttaa täyden hyvityksen saamiseksi sen vastaanottamisen jälkeen.


Mitä maksutapoja hyväksyt?


Hyväksymme kaikki yleisimmät luottokortit (VISA, Mastercard, AMEX).

Meillä käy myös Klarna.


Milloin tilaukseni käsitellään?


Varaa tilauksesi käsittelyyn lisäaikaa lomien ja alennuskausien aikana. Käsittelemme tilauksia maanantaista perjantaihin. Tilaukset käsitellään 1-3 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä ja lähetetään käsittelypäivää seuraavana päivänä. Huomaa, että emme lähetä viikonloppuisin.


Kuinka kauan tilaukseni vastaanottaminen kestää?


Työskentelemme jatkuvasti sen parissa, että tilauksesi käsitellään mahdollisimman nopeasti. Suurin osa tilauksista saapuu noin 10 arkipäivän kuluessa tilaushetkestä. Joskus kuljetusyrityksen viivästyksien vuoksi toimitusaika voi pidentyä enintään 30 työpäivään.

 

Entä jos en saa tilaustani?


Jos et saa tilaustasi 30 työpäivän kuluessa toimituksesta, olet oikeutettu täyden hyvitykseen.


Kuinka palautan tuotteen?


Ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@cudo.fi


Entä jos saamani tuotteet ovat viallisia/virheellisiä/vaurioituneita?

Ota meihin yhteyttä, jos olet vastaanottanut virheellisiä, puuttuvia ja/tai viallisia tuotteita. Liitä mukaan tilausnumerosi, valokuvat tuotteista ja kaikki asiaan liittyvät viitteet paketin vastaanottamisen yhteydessä. Teemme parhaamme ratkaistaksemme tapauksesi mahdollisimman pian.


Milloin saan hyvitykseni?


Kaikki hyvitykset hyvitetään alkuperäiselle maksutavallesi. Jos maksoit luotto- tai pankkikortilla, hyvitykset lähetetään kortin myöntäneelle pankille 7-10 arkipäivän kuluessa palautetun tuotteen tai peruutuspyynnön vastaanottamisesta. Ota yhteyttä kortin myöntäneeseen pankkiin, jos sinulla on kysyttävää siitä, milloin hyvitys kirjataan tilillesi. Jos et ole vielä saanut hyvitystä palautuksestasi, toimi näin: Ota yhteyttä pankkiin/luottokorttiyhtiöön. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvitys kirjataan tilillesi.



Lähetä meille viesti!